Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 75

Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 71

Warning: Memcache::add() [memcache.add]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 65
Bloomex Review - Bloomex flowers - 24 red long stemmed roses
Bloomex Review

Bloomex Review

ADVERTISEMENT

Bloomex flowers - 24 red long stemmed roses


I ordered online flowers from Bloomex for an anniversary gift for my parents. I asked to have them delivered to the hotel they were staying at before 4pm. They accomodated me, and delivered the flowers in prestine condition! My parents were very impressed with the flowers, and called to tell me about them.

For my first time using this company, I am very satisfied with their products. Their prices were awesome, the ordering process was quick, and the flowers were beautiful. I recommend using Bloomex to send flowers to anyone.


Share This Review:



         


Is this your Business? Claim Your Business Free and reply to this customer

CONTACT THIS BUSINESS

Post a reply for this review COMMENT
WRITE to Bloomex
SUBMIT a ticket
for Bloomex
WATCH videos
for Bloomex
More Bloomex Reviews and Complaints MORE reviews and complaints
for Bloomex

BUSINESSES REPLY HERE

Company was claimed GREAT NEWS, this company has Partnered with MeasuredUp and uses it to answer you!
Link to MeasuredUp BUSINESSES: Free Customer Service Excellence Badge
Take the pledge BUSINESSES: Free Customer Service Pledge Badge
Upgrade Account BUSINESSES: Build your customer service online reputation


ADVERTISEMENT


Comments


Kkjj says: (3 years ago)
 0
I placed an order on bloomex for my wife's birthday. Paid extra $5 for delivary on top of regular delivery fee. Still they didnt deliver and teeling me that they can deliver 3 days later. They refused to refund me the delivery fees as they failed to keep their promise.

It was a very important day for me and they played with my emotions. If you cant deliver what you promised then you should refund just to keep a customer happy.

Will never order again. And worst experience.



RIAH says: (4 years ago)
 0
LIES & UNHELPFUL

I'm am glad to have found a spot to write a review. My sister had put in an order of approximately $50.00 for Mother's day.

The delivery was on time, but the quality/care of the package was terrible. My mother opened the box up and a few flowers have already wilted. She them proceeded to put it in a vase and displayed it. She snapped a photo to post online and my sister freaked out! It wasn't even the bouquet the had ordered for my mom, originally. The bouquet sent was DEFINITELY not worth $50!!!

She wrote to them and they said they'd send her the proper order. It is now May 22! NOTHING HAS COME, MY SISTER WAS NOT COMPENSATED!

She is so fed up that she's done complaining. But I am not very happy, and will proceed to complain because I have been recommending Bloomex to family and friends. To see a family member take my recommendation and have her disappointed, is not okay with me.



Yunora says: (5 years ago)
 0
I had a pleasant experience with Bloomex, the delivery was made within the time that I had requested and the flowers were very nice. The flowers were received with much appreciation. Fantastic service, keep up the good work. I will definitely be using Bloomex flowers again in the future.



Bagira says: (5 years ago)
 0
Very good florist! They were super nice and the shop was very homey. I got the most beautiful flowers for my mom's birthday for a reasonable price. I loved how they arranged it and wrapped it with these special paper. I would totally do business with them again. Thank you, Bloomex!



Melissa40 says: (5 years ago)
 0
I chose Bloomex, which turned out to be much cheaper than other florist. Them wedding bouquets was great, they uses best fresh flowers and they do look fantastic! The best part is my bridesmaids got to keep theirs and i got to keep mine. Would definitely recommend using this company. Very good value for money.



ShelenDe says: (5 years ago)
 0
I received a beautiful red rose’s arrangement exactly one week ago and today, I noticed that each flower blossomed gorgeously. I am impressed as I haven't seen florist rose’s blossom like this in years. Love this place and will always go back.



Sara78 says: (5 years ago)
 0
An arrangement from Bloomex Flowers will never fail to impress whoever is lucky enough to receive them. The customer service reps over the phone have great suggestions if you are not sure exactly what you want. The presentation never disappoints.
I personally have not had any problems with deliveries, nor have I ordered from in the store, so I can't help out with info on the service or snobby employee issues...




login with Facebook and share your reviews

More Bloomex reviews


Similar reviews


More

[Top]

Bookmark/Share this page

This page is under construction.
It will be up and running soon with new features to make you smile more.
Thanks,
The MeasuredUp Team